13 Haziran 2010 Pazar

özlenen şeyler

çocukluk.. sorumsuz olmayı özledim, saklambaç oynamayı görevim bilmeyi özledim.. salak gibi sabahın köründe çizgi film izlemek için uyanmayı özledim ve annemler uyanmasın diye sesini kısıp ekranın rengini karartmayı.. kırdığım termos yüzünden üzülmeyi özledim, balkondan sarktım diye azar işitmeyi.. komşunun bakkala yollamasını ve para üstünden verilen bi kaç kuruşa sevinmeyi özledim.. babam harçlık verirken paraları bozuk olarak verdiğinde daha çok para aldığımı sanmayı özledim, günde 4 5 kere sakız almayı ama her seferinde de yanlışlıkla yutmayı özledim.. elime aldığım plastik kabı direksiyon yapıp evin içinde araba sürmeyi, kalemden sigara uç kutusundan çakmak yaparak sigara içmeyi özledim.. çocuk olmayı özledim, çocuk gibi yaşamayı..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder